Extra informatie

 

  • De betaling dient direct na de behandeling te worden
    voldaan middels een betaalverzoek via de smartphone, of contant. 

  • Belangrijk om te vermelden is dat ik helaas geen trap op kan met mijn zware koffer en tas. Dus mocht u op de eerste verdieping of hoger wonen, dan kan ik u helaas niet van dienst zijn. 

  • Voor het goed onderhouden van de voeten wordt een pedicure behandeling om de 6 weken geadviseerd. U kunt het beste meteen een vervolg afspraak inplannen, om teleurstelling te voorkomen i.v.m. een volle agenda.

  • Mijn administratie doe ik elke dag thuis na werktijd. Mocht u graag de kwitantie willen, dan ontvangt u het na de behandeling per e-mail.



Afspraak annuleren / verzetten?


Helaas komt het in mijn praktijk geregeld voor dat de afspraak zeer
kort van te voren wordt afgezegd. Ik had in die verloren tijd graag een andere klant geholpen.
Ik moet veel nieuwe klanten teleurstellen ivm drukte in mijn praktijk! 

U kunt uw afspraak 24 uur van te voren kosteloos verzetten of afzeggen. 

Bij afspraken die niet tijdig verzet of nagekomen worden, of indien ik u thuis niet aantref
zal ik €25,- in rekening brengen.

(Tevens houdt dit in dat u weer een wachttijd hebt van tenminste 6-8 weken.)